calculator



Nu har alltså den äldre delen av systrarna äntligen infunnit sig här sliten och fin efter gårdagens bravader. En av mina vänner fyllde 17 år så jag tog med mamma ut på stan och gick på presentjakt. Under tiden hittade jag några saker till mig själv också bl.a. klockan ovan. Är ruskigt stolt över den (naturgeek som jag är) eftersom den har miniräknare i sig :] Sedan begav jag mig till Ersboda och träffade Frida m.fl. som grattades med gosedjursgrodor, tårta med 700 gram nutella i och kundvagnsrace på Willys parkering. Otroligt roligt hade vi och jag ser redan fram emot nästa födelsedagsfirande som sker på lördag, då är det maskerad och jag skulle gärna ta emot tips på vad man kan klä ut sig till om ni har några?

Kommentarer
Postat av: ebba hj

O M G snygg klocka!Var köpte du den? :) Jag tycker du ska klä ut dig till ett får...

2010-08-11 @ 19:09:11
Postat av: MOM

Klä ut dig till en miniräknare ;)

2010-08-11 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0