kickass year 2010

Ett år har nästan gått, och på var och varannan blogg kan man läsa resuméer av året som gått. Well tänkte jag,det kan vara roligt att läsa i framtiden så here we go. Detta år har varit galet, både gutt och dåligt men överlag freakkin azm! Början av 2010 var ganska så tufft. Mormor hade precis gått bort och det var mycket att ta in och bearbeta, shit det känns så otroligt längesen när man tänker tillbaka. Men det är inte heller en tid som jag vill minnas alls, kanhända att jag förträngde mycket av det. Var bosatt i strömbäck då också, de värsta vintrarna i mitt liv. Vardags mat var att vara insnöad hela helger och utvecklade en stor rädsla för rådjur. Ni som känner mig vet också att jag avskyr längdskidor, men vad gör man inte när man är uttråkad så jag började inse att det var något speciellt med att åka över isen i solnedgången. Well ska inte överdriva, det är inget jag någonsin kommer fortsätta med men just då var det en ganska rolig sysselsättning. Alla som varit i strömbäck vet hur fint det är, absolut skitfint men kallt och för långt borta vilket sög pretty mutch. Månaderna gick och snön började smälta bort så småningom och eftersom så kom äntligen sommaren. Min bästa sommar ever! kreta med familjen, norrbyskär på konfa, england med brudzen, gothia, norge med mandis and so on, jag tror mina bästa minnen från 2010 är från sommaren det var ASM verkligen! Jag har lärt känna mig själv under sommaren, nu mera vet jag precis vem jag är och vad jag vill få ut av livet. Jag har lärt känna mandis den här året och vi var med varandra nästan varenda dag i flera månader. Jag och emma har kommit varandra närmare än någonsin, vi delar på precis allt (även saliv, tandborstar osv) hahah dont get me wrong det är inte så hemskt/ekklit som det låter. Har återfått kontakten med världens bästa stini vilket jag är zuperus glad över! Hade det kickass kul med mina retardes best homies amme och saga i england, helt klart en av de bästa två veckorna i mitt liv. Inser nu att vänner är allt man behöver och jag vet att 2011 kommer bli lika galet som 2010 så länge man har sina m4tes och mår bra så komme rallt lösa sig.


Under 2010 har jag flyttat från bushen, lärt känna nytt kickass folk, jobbat upp mina betyg nanting, rest en massa, spenderat sjukt mycket tid på olika bussar(speciellt tiden i strömbäck bussarna fml), utvecklat en stor kärlek till fotografering, haft en underbar prao på särskolan, lärt mig mycket om mig själv och andra, samla tpå mig tunga pengaskulder, haft det sjukt kul och även sjukt tråkigt hit och dit, kan dock bara se tillbaka på året med ett leende på läpparna. TACK till alla som gjorde det så BRA!
jag är helt övertygad om att 2011 kommer bli ännu grymmare än detta år, de tär så mycket som väntar. Gymnasiet tex? ny klass, ny skola, nytt allt. Hemavan i mars med skoena peeps kommer bli najZ" Ser mest framemot sommaren, det kommer bli off the hooook! gz till den som orkada läsa big love till er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja eller hur!

Och imon är det redan julafton:D

2010-12-23 @ 13:12:23
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: stini

puss fannsan, du er bäst :* så nedra glad/nöjd att jag bytte till haga!!!

2010-12-23 @ 13:14:47
Postat av: amelia

love u :*

2010-12-23 @ 20:04:11
URL: http://www.davis-amelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0